„Grijile sunt la Guvern. Eu nu mai am griji. (..) Dacă analizăm progamul de guvernare, va fi un an formidabil. Din punct de vedere politic, e un an care nu ne poate pune probleme, pentru că avem un Parlament cu o majoritate uriaşă şi un Guvern cu o susţinere parlamentară şi populară extrem de ridicată ceea ce îi va permite să realizeze programul de guvernare“, a declarat şeful statului.

Traian Băsescu a mai spus că realizarea de către Guvern a promisiunilor din programul de guvernare va fi şi o satisfacţie a sa.

„Ar fi, dacă vreţi, şi o satisfacţie a mea. Ce nu s-a putut face datorită conjuncturii cu guverne care au fost din partea Dreptei, sper aşa cum s-a angajat şi premierul şi Crin Antonescu şi majoritatea parlamentară, sper ca ceea ce ei au promis să poată face, pentru că românii vor fi fericiţi odată cu îndeplinirea a ceea ce au promis“, a mai precizat şeful statului.

Traian Băsescu le-a transmis românilor să se distreze, pentru că viaţa nu trebuie petrecută numai în certuri şi tensiuni.„Să aibă pace în familii, bucurie şi speranţă. Până la urmă viaţa nu e numai din ceartă, din supărări, din tensiuni, din lipsuri, viaţa poate fi şi cu puţină bucurie, cu puţină relaxare, cu puţină viaţă“, a mai afirmat şeful statului, potrivit rtv.net.
Întrebat ce cadou aşteaptă de Crăciun, Băsescu a răspuns că îşi poate dori orice: „Ştiu eu, multe aştept, depinde ce mi se dă. (...) Îmi pot dori orice, aşa nu pot să spun că-mi lipsesc şosetele sau pijamalele, dar s-ar putea să primesc o pijama şi o pereche de şosete", a răspuns preşedintele râzând.
Familia prezidenţială este cazată la vila de protocol din această staţiune
.