Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Tăriceanu: Am fost umilit în PNL

MEDIAFAX FOTO - Remus BADEA Fostul preşedinte al PNL, Călin Popescu Tăriceanu, a declarat că au fost "câteva ocazii în care a ...


MEDIAFAX FOTO - Remus BADEA
Fostul preşedinte al PNL, Călin Popescu Tăriceanu, a declarat că au fost "câteva ocazii în care a fost umilit în PNL" şi de aceea îşi rezervă dreptul să reacţioneze.
"Pot să accept totul până la atitudinea unor colegi care mă umileşte. Acest lucru nu-l pot accepta şi de câte ori voi simţi că sunt în această postură, şi din păcate în ultima perioadă au fost câteva ocazii în care efectiv consider că am fost umilit. atunci îmi rezerv dreptul să reacţionez", a declarat Tăriceanu.
Fostul premier a adăugat că într-un partid democratic fiecare are dreptul la propria opinie.
"Eu am dreptul la opinia mea şi o spun în public. Îmi rezerv dreptul de a avea poziţiile mele. Nu am cerut pentru mine nimic, nu am nevoie de vreo funcţie am fost preşedintele partidului, am fost premier nu sunt angajat într-o luptă pentru posturi ministeriale cum sunt alţi colegi", a subliniat Tăriceanu.

Niciun comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.