"Poliţia are obligaţia elementară de a proteja drepturile şi interesele cetăţenilor şi ale companiilor care angajează, adesea, mii de oameni şi care plătesc taxe dar în România foarte adesea trebuie să contăm doar pe noi înşine şi pe clienţii noştri pentru a rezolva probleme care sunt de competenţa acestei instituţii," a declarat Pawel Musial, directorul general al companiei.
Reprezentanţii lanţului de magazine arată, în comunicatul de presă, că există atât situaţii în care Poliţia îşi face datoria şi cooperează pentru bunul mers al lucrurilor, dând exemplu Inspectoratul Cluj, dar sunt cazuri când instituţia refuză să se implice, conform Mediafax.
"De exemplu, Poliţia din Braşov refuză să contribuie la eliberarea parcărilor din proprietatea magazinelor, care, deşi sunt destinate clienţilor magazinului, sunt blocate de persoane care îşi parchează acolo maşinile zile în şir sau îşi fac publicitate pentru vânzarea autovehiculelor, profitând de numărul mare de persoane care îşi fac cumpărăturile", se mai arată în documentul citat.