Un training într-un concern internaţional, un examen reuşit şi un certificat de participare sunt argumentele cheie pentru cărăşenii care...
Un training într-un concern internaţional, un examen reuşit şi un certificat de participare sunt argumentele cheie pentru cărăşenii care au încheiat prima serie de cursuri la nou înfiinţata Netex Academy. Zece persoane au absolvit la sfârşitul săptămânii trecute cursul gratuit de dezvoltare profesională pentru operatori call center.
Ratarea unui prim curs poate însemna doar o amânare cu două săptămâni şi o deschidere spre unul următor: În 24 martie va începe un nou curs de acest gen la Reşiţa, iar înscrierile au început deja.
Cursul constă în cinci zile de pregătire (de luni până vineri, între orele 9 – 17) cu formatori de la secţia training&managementul calităţii de la firma Netex, cu sediul în Reşiţa. Participanţii au posibilitatea de a depune un CV pentru un loc de muncă la Netex.
Pentru participarea la cursuri sunt necesare cunoştinţe minime de operare PC. Documentele necesare înscrierii sunt cazierul judiciar şi o atestare că solicitantul este apt din punct de vedere medical.
Înscrierea se realizează printr-un CV trimis online la academy@netex.ro, după care persoana interesată va fi programată pentru a efectua formalităţile de înscriere.
Niciun comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.