Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Curs gratuit de call center: Facebook ca sursă de informare

Re ț elele de socializare nu constituie pentru tineri doar posibilități de comunicare, ci reprezintă deasemenea și surse de informare fr...

Rețelele de socializare nu constituie pentru tineri doar posibilități de comunicare, ci reprezintă deasemenea și surse de informare frecvent utilizate. Astfel, mai mult de o treime din participanții la un curs gratuit de dezvoltare profesională la Netex Academy din Timișoara au declarat că facebook-ul a fost cel putin una din sursele de informare despre curs. Participanții au susținut în continuare că săptămâna de dezvoltare profesională în domeniul "operatori call center" i-a ajutat la creșterea abilităților de comunicare și multi își pot imagina pe viitor o activitate economică în acest domeniu. “Acest curs m-a ajutat să-mi îmbunătățesc abilitățile de comunicare, să-mi stăpânesc emoțiile și să îmi canalizez atenția pe interlocutor”, avea să spună Lavinia, absolventă a facultății de Comunicare si Relații Publice, specializarea Jurnalism, la sfârșitul cursului.
 
Cursul a constat în cinci zile de pregătire (de luni până vineri, între orele 9 – 17). Următorul ciclu de pegătire începe în data de 24 februarie 2014. Pentru participarea la cursuri sunt necesare cunoștiințe minime de operare PC. Înscrierea se face pe baza cazierului judiciar și a unei atestări, că solicitantul este apt din punct de vedere medical. Persoanele interesate se pot înscrie prin trimiterea online a unui CV la academy@netex.ro, după care acestea vor fi programate pentru a efectua formalitățile de înscriere.

Niciun comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.